♥ Dagens dresscode

Godmiddag på er!

Allt väl med er? Med mig är det bra som vanligt. Har inte gjort speciellt mkt idag pga värmen, just nu står termometern på +35 grader och jag och sambon ska snart ut och gå 2 km, vi ska till hans föräldrar en sväng och lite såna saker tänkte vi.

Orka inte fixa till mig så mycket idag, har bara lite mascara på i sminkväg och sen mina nya caprileggings och nya tubtoppen :-) allt ifrån ellos. Men tycker det vart snyggt tillsammans i allafall.

Vad det blir för mat idag vet vi inte, vi funderar på att dela en pizza sen för ingen av oss har någon större matlust i denna hettan.

Vad händer annars i veckan för er? blir nog inte så mycket här som vanligt, ska tvätta på torsdag i allafall.

Aja ni får ha en fortsatt bra dag, nu måste jag rusa.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0