♥ Dags att köpa skyddsnät

Jag tror det är dags för mig att köpa skyddsnät till balkongen. Givetvis älskar katterna att vara där ute speciellt nu när det är så varmt som det är, men då ska dom tvunget upp på räcket, speciellt den döva kissen som har svårt med balansen dessutom verkar det som, hjärtat hoppar till varje gång för det går så jäkla snabbt även om jag har dom under uppsikt hela tiden.

Vi bor ju på våning 7 av 8 och den döva missen har ju redan förbrukat ett av sina nio liv :-D i vintras när han troligen föll ner från sovrumsfönstret som han på nåt sätt lyckats få upp spärren på.


Vet ni någonstans där man kan köpa sånt här nät som jag pratar om?

Hade underlättat en hel del faktiskt att ha sånt, så man slipper oroa sig jämt.

Nu har jag dessutom tvättat klart, otroligt skönt att det är gjort. Ska bli så nice att krypa ner i en ren bäddad säng, tycker ni inte oxå det?



Kommentarer
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

ja ush, varhemma hos en kompis som bor på tionde våningen och upptäckte katten på räcket. fy vilken mardröm!!

2010-06-17 @ 23:32:39
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: simone

Hornbach och biltema skulle jag föreslå :)

2010-06-18 @ 10:05:26
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0