♥ Känner mig grymt duktig

 Hej mina vänner :-)

Allt väl med er? jag hoppas det i allafall. Med mig är det toppen, sov grymt bra inatt och är jätte utvilad nu, vilket är rätt ovanligt *s*.

Gick upp vid 07.15 ungefär när sambon stack till jobb och sen la jag aldrig mig igen. Jag stack ut med hundarna samtidigt så dom fick göra det dom skulle, därefter blev det 2 koppar kaffe så man blev lite piggare. Efter det ducha jag av mig för att sen gå ner och sola 16 minuter och passa även på att handla lite. Kom hem och fixa lite kaffe och tittade på våra bästa år som var slut 11.10 ungefär. Efter det så diska jag upp berget av disk och bytte sängkläder, precis allt i sängen är nytt nu, lakan, påslakan och örngott. Blir nog mysigt att lägga sig där ikväll, tror ni inte också det? :-P

Nu sitter jag här och är beredd att börja städa när som, det ska dammas, dammsugas och tvätta golv, putsa speglen och glaset på badrumsskåpet ska putsas med, toaletten och handfat ska städas.

Tror fan jag kommer känna mig mega duktig sen :)

Här är en bild på hur sängen blev, ser fint ut. Lakanet matcha visst fondväggen med :) sängkläderna är köpta på ellos och kostade 150 kr tror jag vi gav för dom.

Nu ska jag fixa lite till här, skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0