♥ Shoppat hos ellos

Precis som lovat lägger jag ut bilder på det jag shoppat hos ellos, bör tillägga att detta inte är allt utan sparar lite tills paketet kommer istället, förhoppningsvis denna vecka, men vi får se. Den översta bilden är en bikini överdel och sen tillkommer liknande underdel till med såklart.

För övrigt är det typ 30 grader här så jag ska snart ut på en promenix med älsklingen och vovven :)

Har ni några roliga planer för midsommar? själv firar jag den med svärföräldrarna och sambon då samt hans syster med pojkvän, blir nog riktigt kul tror jag.

Fick en dålig nyhet utav min mor idag, min styvpappa ska opereras denna veckan, brådskande och akut pga dom hittat en hjärntumör på honom :-( troligen blir det att jag åker ner till Malmö nästa vecka och finns där lite för mamma och min pappa.

Brorsan och hans tjej åker till London imorgon bitti i 5 dagar. Snart dags för en förlovning tror jag, jag får den känslan men vi får se om den stämmer eller inte =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0