♥ Underbara söndag

Äntligen söndag och snart en ny vecka som kommer.
Visst är det härligt? ;-)

Dessutom är det sveriges nationaldag :-) inte för jag firar såna komunisella jippon men men.

Är kanon väder här idag med, har varit det hela veckan och det är lovley. Har dock inte varit ute något merän med hunden innan eftersom jag har städat och donat efter hundarna blev hämtade inatt. Det är med andra ord jätte lugnt och skönt här hemma nu. Tänkte ta tag i disken med innan jag går ut.

Igår passa jag på att ta en härlig bild, visst ser det mysigt ut?

Blir nog lugnt här idag med, vet inte när sambon kommer hem idag ju, men förmodar att det blir ikväll någon gång.

Har ni haft en bra helg?

*kram*


Kommentarer
Postat av: jiffi

grattis sverige!

2010-06-06 @ 19:25:21
URL: http://jiffi.blogg.se/
Postat av: jiffi

grattis sverige!

2010-06-06 @ 19:25:22
URL: http://jiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0