♥ Äntligen fredag eller

Godmiddag på er bitch :-)

Allt bra med er? med mig är det betydligt bättre än det var igår, det var ingen kul dag igår av någon andledning. Min kära mens har fortfarande inte kommit, och ärligt tror jag att jag får frispel på skiten snart. Jag är INTE gravid det vet jag så det är helt uteslutet.

Sitter här efter att ha diskat värsta diskberget sen i förrgår, det var så illa igår att jag varken diska eller bädda sängen på hela dagen och då mår jag inte bra kan jag ju säga.

Har haft soligt idag oxå även om det snöa i morse, snacka om att man fick sig en chock när man vakna, haha men det gav sig snabbt och nu skiner solen.

Vad ska ni göra i helgen då? ikväll blir det lugnt här, men imorgon blir det party party :) ska bli så kul. På söndag är det bakisdagen så då är det bara lugnt.

Nej nu ska jag fortsätta här, blir en kopp kaffe med.

Trevlig helg och kram på er

Kommentarer
Postat av: nathalie

cool design (:

2010-03-12 @ 17:07:52
URL: http://smashedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0