♥ Avslöjandet =)

Godmorgon sötisar!

Allt bra med er denna tidiga söndag morgon? själv är det toppen, jag sov ensam hemma inatt pga lite orsaker och nej vi har inte bråkat :-) till och med hunden är borta, känns helskumt att vara uppe utan att behöva tänka på att gå ut med hunden.

Är ni nyfikna på vad jag ska göra i Norrköping idag? jag ska alltså besöka denna trevliga kille som ska göra en intervju med mig ikväll om barnlöshet osv, mer finns att läsa om det här , ni kommer ha chansen att ställa era frågor till mig och det kan ni göra redan nu i det inlägget som denna kille har skrivit om mig.

 
Fakta om slipsens-live
Slipsens-live är en broadcast som jag sänder varje söndag och har gjort under längre tid där jag tar upp flera olika ämnen som du kan vara med att diskutera. Bara genom att kliva in i chatten under sändning kan du få direkt kontakt med mig under tiden som jag sänder och du kan även ringa till programmet. Rutan som du tittar i lägger jag upp ungefär 30 minuter innan sändningen drar igång. Detta får du inte missa!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Annars hade vi en jäkligt trevlig kväll igår, ät jätte god hemmagjord kinamat hos våra vänner och sen blev det kaffe och tårta på det, vi kom hem runt 23.50 igår kväll. Jag kommer inte vara hemma förrän kl 22 ikväll eftersom bussarna går såna knäppa tider, är det inte för sent så är det fan för tidigt, aldrig mitt i prick.

Lyckades få en någonlunda bra bild igår på mig, och där är faktiskt frisyren helt okej :)

Nu är det dags för kaffe och sen en duch, skriver sen och lägger in dagens outfit :)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: matilda

Tittar in och önskar dig en bra lördag!

Kram.

2010-03-07 @ 08:56:20
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0