♥ Bild på mina nya leggings från USA

Godmiddag!

Hoppas ni har ett lika fint vår väder som vi har, det är helt underbart ute och inte kallt heller. Hoppas nu våren är på väg.

Love ju er bild på mina nya leggings så här kommer en, tyvärr fick det blir som det blev för jag och själv utlösaren kunde inte sammarbeta :-) men det duger. Igonera mina tjocka lår *asg* om det går, haha det rimma. Visst var väskan söt? är inte mycket för hello kitty men denna var fan CUTE.

Har haft en vän på fika och sen har jag även hunnit med att städa av, torka golv, diska och gjort rent till katterna, så jag känner mig mycket nöjd med dagen.

Har ni gjort något vettigt idag? Tack igen för alla kommentarer från er som såg mig live igår hos Marcus, det värmer mycket att ni håller tummarna för oss.

Jag är i allafall på dagen D då mensen ska komma men den har inte kommit ännu, får se hur detta slutar. Vore ironiskt om man vore gravid nu och så satt mig och blev intervjuad igår om sina missfall osv.

KRAM PÅ ER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0