♥ Bloggpaus eller inte

Hallå bloggen!

Jag vet att jag inte bloggar så mkt nu för tiden, börjar tappa intresset så jag tar nog en paus härifrån när som helst. Kan inte riktigt sätta min känsla på det men men jag antar man växer upp ;) haha

Har fortfarande inget hört från forever21 och lär nog inte göra det heller. Blev påmind där till varför jag aldrig shoppat därifrån förut, och jag borde ha lyssnat på min känsla. Men man lär väl sig av sina misstag.

Imorgon kommer väl i allafall paketet ifrån bubbelroom, dom nötterna hade missat skicka ut en sms avisiering så jag fick kolli nr av dom så mamma kan hämta ut det i malmö, och sen skicka till mig. Tror hon skicka det idag.

Min mamma och styvpappa fick sitt hus sålt idag, jävligt tråkigt. Nu är det ett faktum känns det som men det är nog lika bra det som sker. Dom har INTE gjort slut men ska inte bo ihop heller.

Imorgon åker ju våra vänner till Kina under 2 månaders tid, vi ska köra ner dom till tåget på lunchen för dom ska till arlanda, kommer sakna dom.

Nu är det snart kaffedags för mig innan sambon kommer hem strax efter halv 5. Min älskling, han är bäst.

För er som undrar, nej min mens är inte kommen än, snart 2 veckor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0