♥ Dags för ett graviditetest imorgon

Vad har ni söta gjort idag då? Själv har jag tvättat och donat här hemma, så nu känner jag mig väldigt nöjd.

Imorgon ska jag köpa ett graviditetest på morgonen och testa så man får klarhet i detta nu och slipper fundera mer, jag hoppas ju så att kroppen inte börjar strula nu mitt i allting med.
Ni håller tummarna för mig va? :-) det lär jag nog behöva känns det som.

Annars tänkte jag ta en sväng till stan imorgon för lite shopping tänkte jag, behövs det med. Riktigt än vet jag dock inte vad jag ska köpa men det kommer väl.

Idag åkte ju våra vänner, sambon körde ner dom till tåget på sin lunch idag och nu sitter dom på planet sen en timme, anländer till kina kl 10 imorgon förmiddag. Är inte ett dugg avis *L*

På lördag ska jag och snutt ut och äta på en lyx restaurang såklart eftersom jag fyller år på söndag så firar vi lite för oss själva och sen på söndag blir det fika för vänner och hans familj. Min är ju i skåne så det blir svårt att komma hit.

Kl 21 börjar CSI Miami som jag såklart ska se, fler som följer den älskade serien?

Hoppas ni haft en bra dag och kväll.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0