♥ En bra födelesedag

Godkväller!

Haft en bra söndag? Jag har haft en kanon dag.
Det är otroligt många som har grattat mig idag, många jag inte ens har kontakt med. Känns jätte bra att dom kommer ihåg mig, självklart måste jag även tacka er soom grattat mig här i bloggen.

Har tillbringat dagen&kvällen hos svärföräldrarna med god mat och fika. Tårtan som min sambo gjorde var verkligen god, var tvungen att ta 2 bitar. Fick även lite saker till hemmet av dom och min älskling eftersom dom vet att jag har det som intesse, hade jag verkligen inte räknat med. Hade egentligen inte tänkt fira alls idag men det blev lite så ändå.

I fredags skicka mamma mitt paket från bubbelroom så har kanske det imorgon *hoppas* är så spänd på att få se kläderna, som den klädgalning man är.

Kläderna från forever21 har fortfarande inte kommit, dom skickades den 10 Februari så det är ju 1½ månad sen alltså, jäkligt dålig stil om jag får säga det själv. Får väl maila dom ännu en gång då imorgon.

Dessutom verkar inte posten i sverige kunna sköta sitt jobb så vidare bra. Vi fick en avi ifrån dom (ett paket från ebay) så vi skulle hämta det, nej då hade dom inte fått in det. Återkom ngn dag senare, men fortfarande ingenting. I förra veckan fick killen en påminnelse på ett annat utlämningsställe och vi VET att det var där för hans pappa ringde och kolla och då hade dom paketet. Idag skulle vi hämta det men då var det redan uthämtat. Det sjuka är att vi inte hämtat paket där på över en månad nu så dom gör något fel. Dom kunde inte säga vem eller när det hämtades ut i såfall så imorgon ska jag&svärfar ringa och bråka med dom, sitt jobb får dom ta mig fan lära sig.

Har ni haft en bra söndag då?

Blir snart sängen här för vår del så jag säger sovgott nu. Kram


Kommentarer
Postat av: cammie

Hoppas du haft en kanon fin söndag och att allt är bra med dig?! :)

2010-03-21 @ 23:35:21
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: - YE HELLO !

- vad trevligt att höra :)

2010-03-21 @ 23:36:37
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0