♥ En lång dag

God kväll bloggen!

Allt väl med er? här är det toppen.
Kom hem ifrån stan runt 17 tiden, och då var sambon redan hemma.
Var ju iväg mellan 12-14 och fixa mina naglar, blev grymt snyggt. Prova att ta med mönster denna gång i allafall vilket jag blev nöjd med, sedan så klippte jag ju mig vid 14.30 och vad ska man säga, det blev KORT :-) men jag vänjer mig för det är ju trots allt snyggt ändå, är bara jag som inte är van vid det. Tjejen som klippte mig var en "elev" men hon gjorde ett bra jobb kan jag säga (vet att du läser detta ;) ) och var himla trevlig att snacka med. Kommer garanterat gå till dom fler gånger, men inte på ett bra tag nu kanske :-P

Lägger in lite bilder, men håret ser platt och skumt ut nu när jag sovit ett par timmar, var skit trött då man gick upp strax efter 6 i morse med sambon.

Men annars fundera jag på en fika här snart, sambon "leker" med sina prylar :)

Har ni en trevlig fredag kväll?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0