♥ En underbar 8 års dag

Godmorgon snyggingar!

Hade ni en bra måndag igår? Jag skulle skrivit mer men vi besluta oss för att ha en datorfri kväll eftersom det var vår 8 års dag igår. Vi gick i allafall och handlade och sen laga vi en underbart god middag tillsammans som bestod av en gryta med fläskfile och lite smått och gott i denna samt pasta till, man kan äta FÖR mycket av det eftersom det är så gott, självklart drack vi vin till maten och prata om allt mellan himel och jord.
Älsklingen förklara sin kärlek så fint för mig vid middagen, jag blev ju helt rörd av det :) så jag gjorde ju detsamma.

Till kvällen titta vi på The Descent 2 (Instängd 2) som för övrigt var riktigt bra, man hoppa till några gånger i allafall, även killen gjorde det och då är han inte lättskrämd :) till filmen gotta vi oss på Citronformage som vi gjorde som efterrätt. Kvällen avsluta vi med vars en drink och en jäkla massa mys.

En helt perfekt kväll med andra ord och mysigt om inget annat.

Till helgen kanske min sambo ska åka ner till skåne till en killkompis. Hans vän behöver honom eftersom vännens flickvän skar sig i armarna. Alltså man kan inte vara fullt frisk om man gör en sån sak och det sa jag med till honom. Menar varför vill man skada sig själv på detta sättet MEDVETET dessutom? Så vi satt och disskutera detta igår med för killen undra vad jag tyckte osv och jag sa att vore det MIN vän som jag dessutom stod nära så skulle jag åkt direkt, ingen tvekan om saken. Jag stannar i såfall hemma med djuren, ska ju ner senare i April.

Vad händer för er läsare idag då?

Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0