♥ Halva veckan har gått

Godmorgon bloggen!

Förlåt att jag inte skrev någonting alls igår men jag orka bara inte. Hade en rejäl jävla mensvärk så jag sov väldigt mycket igår och tyckte synd om mig själv :) men nu är det något bättre och det känns bra att kroppen är sig själv igen.

Ni vet det paketet jag prata om här om dagen, med avierna från olika ställen osv :) det har kommit fram nu. Posten hade scannat ut det från deras system så vi bad dom kolla i hyllan ändå och visst fan låg det där. Tur jag och svärfar bråka med dom för kärringen vägra kolla hyllan, dessutom skulle det skickats tillbaka den 22:a så det var som sagt tur eftersom skiten redan var betalt.

Mitt paket från Junkyard är på väg med fick jag mail om, så nu är skorna äntligen på väg. Fick en kommentar av en tjej som inte skulle köpa så dyra skor, men visst det brukar inte jag heller göra men dessa ville jag bara ha och eftersom jag ville ha ÄKTA converse så kosta dom lite, men jag kommer inte ångra mig i allafall. Det är upp till var och en vad man vill lägga på skor, kläder osv helt enkelt.

Nu börjar äntligen snön försvinna och värmen komma, känns underbart. Glöm nu inte att SOMMARTIDEN börjar på söndag :) haha jag brukar jämt glömma det så klockan är oftast något helt annat.

Idag tänkte jag i allafall ha en liten städdag här hemma :) det behövs och på fredag ska jag tvätta. I helgen blir det att åka in till grannstaden och hälsa på en kompis jag inte träffat på 8 år nu, ska bli så kul.

Nu ska jag avsluta här men skriver mer sen. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0