♥ Lördag och solen skiner

Godmorgon bitch ;-)

Allt väl med er? här är det toppen med oss. Skrev ju inte i bloggen alls, hade  verkligen ingen lust och gjorde annat hela dagen med så. På kvällen åkte vi och storhandla mat och sådär, så nu är kyl&fryst fyllda igen, känns bra. Passa även på att titta på skor, jag är ute efter ett par converse men tyvärr hade dom bara kopier av dom. Jag vill alltså ha den äkta vara såklart, men får väl köpa dom ifrån nätet då förmodar jag om man vill ha äkta.

Vilken är er favorit färg på converse skor? Jag funderar på ett par rosa och ett par svarta först. Otroligt sköna att gå i är dom ju.

Igår köpte jag en Ben&Jerry glass för första gången i mitt liv. Jag har tyckt dom var för tok för dyra innan och det är dom idag med, menar vem fan vill ge 48 kr för lite glass? Förstår inte tjusningen med just denna dyra glass, men det ska bli intressant att prova den ikväll.

Idag blir det att baka en kolapaj och städa, eftersom vi får besök imorgon. Kan bara inte fatta att jag blir 28 år imorgon, känns helt overkligt men vem sjutton vill bli äldre :-) jag brukar säga att man är ett år närmare frid.

Ska ni göra något kul i helgen då?

Kram på er




Kommentarer
Postat av: malin

åååh. den e så grymmt god :D

2010-03-20 @ 18:44:33
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Har nu sett tre bloggar på mindre än 10 min som alla ätit Ben&Jerry glass.. Vad är det med denna hysterin?! ;)

2010-03-21 @ 02:01:06
URL: http://holabaloo.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Gott!!!

2010-03-24 @ 11:34:44
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0