♥ Snart helg igen

God middag!

Hur har ni det i solen? här är det bara bra, det var ju 9,1 plus ute för en stund sen så det kändes gött.
Har varit en relativt lugn dag idag får jag säga, vakna halv 8 i morse men somna om och vakna 10.30 istället :) givetvis gick jag ut med hunden innan jag somna igen.

Mina skor har anlänt till Malmö nu så min kära mor skickar upp dom idag. Ska bli intressant att se hur dom sitter på fossingarna, förhoppningsvis sitter dom bra och jag slipper få ont i fötterna. Blev ju opererad för några år sen men tyvärr kvarstår problemen men jag sa då att jag inte går igenom den operationen igen så jag låter det vara. Hade så jävla ont, hoppa på kryckor 1 mån och hade gips och hela skiten.

Ikväll ska vi åka bort till huset och kolla läget åt våra vänner nu när dom är i Kina. Dom har det jätte kul där i allafall, vi hörs av ibland. Annars blir kvällen lugn här hemma, har fortfarande lite ont i magen men det får väl gå.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0