♥ Svaren på frågestunden

Då ska vi se här, jag svara så gott jag kan och är det något du/ni undrar så är det bara höra av sig.
Frågorna samt svaren kommer här.

1: Tränar du någonting?
Svar: Jag tränar en del, 2 dagar i veckan på gym samt att jag går 1-2 mil ngn dag i veckan. Jag tränar även pilates och crosstraining när andan faller på, enkelt att göra hemma.

2: Vad är din favorit rätt?
Svar: Får nog säga tacos eller svärmors kebabpaj som är jätte god.

3: I vilka veckor fick du dina missfall?
Svar: Första missfallet var i  11:e veckan och dom andra två i 13:e veckan. Har alltså haft 3 MA (Missed abortion) som är väldigt ovanligt att få sådär på raken. Det innebär att kroppen fortsätter vara gravid utan att man blöder, så vid ultraljuden blir man ordentligt lurad just för man tror allt gått bra.

4: Hur har du gått vidare efter dina missfall? menar det är ju en enorm påfrestning
Svar: Ja det kan man lugnt säga att det är både för kroppen och ens pyske, men jag har fått enormt mycket stöd och hjälp av sambon, familjen och vännerna. Har inte gått hos något proffs för att prata.

5: När förlora du oskulden?
Svar: Känsligt, känsligt men tyvärr förlora jag den i en våldtäkt när jag var 12 år gamal av en nära släktning som idag alla har tagit avstånd från tack och lov. Han fick 5 år och skadestånd då han erkände direkt. Han häktades samma kväll jag berätta för familjen, men då hade detta pågått 2 mån.

6: Vad gör du på fritiden?
Svar: Jag har mycket fritid nu och då umgås jag med mina vänner, tränar en hel del, och på kvällstid är det mycket tid med sambon som gäller.

Kommentarer
Postat av: frida

jätte bra blogg! kolla gärna in min

2010-03-03 @ 15:13:46
URL: http://princessf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0