♥ Vårkänslorna är på väg

God middag på er!

Allt väl denna underbara eftermiddag? här är det toppen, solen skiner och det är varmt ute. Vårkänslorna börjar blomma upp och det känns underbart härligt i hela kroppen just nu.

Jag vill passa på att tacka för alla era underbara kommentarer med. Jag och sambon kämpar på och vi ger inte upp förrän vi har vårt efterlängtade barn hos oss oavsett hur mycket utredningar och IVF vi än måste gå igenom. Det värmer mycket att ni tänker så mycket på oss, stort TACK ♥

På fredag är det dags för mig att unna mig ett besök hos frisören, mitt axellånga hår kommer jag låta falla till golvet och klippa mig kort kort för en gångs skull. Jag tror och hoppas jag blir nöjd, kommer lägga in bild sen på hur jag vill ha det, har äntligen funnit DEN frisyren.

Gör ni något kul idag? själv tänkte jag fixa lite kaffe nu och sitta och svara på era frågor ni fick ställa igår. Återkommer om ngn timme med det.

Kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0