♥ Värmande massge är livet

Gokväll på er!

Har er onsdag kväll varit bra? Min har varit helt okej, är lite trött men det tror jag beror på vädret, var ju fullt med snö ute i morse igen när man vakna, när ska det ta slut.

Eftersom jag haft ont i ryggen nu i en vecka ungefär så gav min älskade sambo mig en välbehövlig och skön massage under en timme. Visst är han gullig. Vi hade en värmande massage olja som man faktiskt kan äta med, var med andra ord en riktigt trevlig stund och nu känner man sig mer avslappnad.

Nu sitter jag och väntar på att Grey´s Anatomy ska börja kl 21 så då ska jag fixa lite fika och sätta mig och titta på det, det är min timme på onsdags kvällarna.

Vad gör ni söta ikväll då?



Kommentarer
Postat av: simone

Det är sköönt det :D

2010-03-18 @ 16:30:46
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0