♥ Äntligen lugn och ro igen

Pust och stön alltså. Idag har det varit ovanligt mycket så jag lär nog somna gott ikväll.

Totalt var det 3 hundar, 2 katter och 6 personer här hemma varav 2 barn så det var ju skapligt mycket men det gick otroligt bra, men nu är  jag och älsk ensamna med våra djur så det är lugnt igen. Jag ska ta något att äta nu tänkte jag medans älsk är ute med vovven, sen blir det säkert en film innan man ska sova. Sambon börjar ju 7 imorgon bitti så det blir väl sängen skapligt.

Och tårtorna vi gjorde var super goda, vi gjorde 2 eftersom vi inte visste vad som skulle gå åt, blev  i allafall nästan en hel tårta kvar så nu har vi till fikat sen :)

Har ni några bra tips på film man kan se?

Kram och ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0