♥ Äntligen måndag och älsk kommer hem

Godmiddag bloggen.

Har ni sovit gott? Jag satt uppe ändå till 04.30 i morse innan jag la mig och sov till strax innan 12 idag. Fråga inte vad jag gjorde uppe, det vet jag knappt själv. Jag var bara inte trött.

Ikväll kommer älsklingen hem ifrån stockholm. Tvn gick bra att hämta men den var tung, och det tror jag det. Det är ju en 55 tumare för guds skull så vad hade han väntat sig :-P har saknat min plutt hela helgen så jag kommer krama och pussa på honom i massor sen.

Idag kommer Lovis och ska vara här till fredag kväll, den lilla sötnöten.

Satt på www.have2have.se och shoppa innan, fick bli en väska och ett par nya skor..Vad tycker ni? visst har jag bra smak *haha* men jag gilla det i allafall.

Nu ska jag fixa lite kaffe och vänta på Lovis. Skriver mer sen.

Ha en fin dag.. *Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0