♥ Dålig uppdate

Hej på er!

Kass uppdatering de senaste dagarna har jag märkt men nu är det på tiden då.

Har varit ensam hemma sedan igår eftermiddag då sambon åkte till sthlm för att hämta vår platt tv på 55 tum :) jag följde inte med eftersom hans föräldrar och syster skulle med och det var rätt fullt i bilen så jag och hunden skulle inte tycka om att åka där i trängslen. Dom skulle egentligen åkt idag men åkte igår och kommer troligen hem imorgon då sambon tog ut lite flex tid.

Sitter här med världens mensvärk, vakna i morse av sådana enorma smärtor och då visste jag att det var på g, precis på dagen. Så skönt att den är så regelbunden fanskapet *s* så nästa gång satsar vi hårt nu, har ju inte blivit ngt på 2 månader nu då han var bortrest en ägglossning och jag den andra nu när jag var i skåne.

Så idag har jag ingen aning om vad som händer faktiskt, ska fixa mina naglar och göra dom lite sommar fina tänkte jag, annars får vi väl se.

Måndag imorgon igen och då kommer Lovis tror jag. Ska skicka ett sms till ägaren idag så får vi se. Och på fredag kommer ju Dickas och Vega som ska vara här en hel vecka, mina sötisar.

Har ni gjort något kul i helgen då?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0