♥ En nerv i ryggen sitter i kläm

Godmiddag bloggreaders!

Allt väl med er? det är helt okej här. Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering idag men jag har haft såna fruktansvärda smärtor i ryggen nu i några dagar, alltid på samma ställe om jag sitter eller rör mig på ett speciellt sätt och idag när jag knappt kom ur sängen så fick jag fan nog. Fick åka till läkaren och gick inte därifrån innan dom kollat mig och det var visst en nerv som satt i kläm, tror fan jag har ont då. Gick ju tyvärr inte att göra så mkt mer, jag fick smärtstillande så får vi hoppas det går över av sig själv, annars skulle jag in igen.

Idag är det alltså fredag och Lovis åker hem, men hon kommer ju på måndag igen :) jag passar henne måndag-fredag nu, en jäkligt härlig hund alltså. Vi har haft en otroligt bra och kul vecka. Annars i helgen så har vi inget planerat, troligen kommer min BFF förbi med sin kille någon gång under helgen, annars blir det en sväng  till svärföräldrarna med. Men inte ikväll, då ska jag ta det lugnt, titta på film och sådär.

Nu är det dags för fika tänkte jag. Det är "storm" ute och blåser som bara f*n.

Jag skriver mer sen.

Har ni några planer för helgen?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0