♥ Ensamtid och städning som gäller

Hej vänner!

Sovit gott? som vanligt sov jag väldigt bra. Sambon och jag hade en mysig hemma kväll igår faktiskt, vi titta på film och åt våfflor med sylt&grädde, riktigt mumsigt faktiskt.

Lovis åkte hem runt 20 tiden igår kväll och kommer imorgon kväll igen :-) egentligen på måndag men eftersom dom ska lämna kl 7 på morgonen då så bestämde vi att söndag kväll passar bäst.

Sambon är iväg med några killkompisar, dom skulle visst åka ut till någon utsiktsplats för att ta kort med sina systemkameror *s* och ha picknick och sådär, samt att dom skulle grilla och lite så. Frågade såklart om jag ville med men eftersom det bara är karlar så avböjde jag och stannar hemma istället :-) så jag ska diska och städa här hemma tänkte jag.

Gästrummet vi har som vi ska ha som barnkammare sen när den dagen kommer, ska vi inreda som film rum, med nya tvn och göra det mysigt där, så blir det filmkvällar där. Vi är överens om beslutet och det passar nog alla, vi vill inte använda tvn hela tiden eftersom den har en lampa i sig, och när den går sönder kostar en ny 3000 kr, inte billigt direkt att ha såna tv apparater inte.

Gör ni något kul idag?

Skriver väl sen.. Kram på er


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad gör du idag bejb? (:

2010-05-22 @ 12:21:45
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar och lår!

ensamtid är bra iblan :)

2010-05-23 @ 12:05:59
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0