♥ Film på nya tvn

Eftersom svärmor är i sthlm idag och imorgon på jobb så bjöd jag och sambon över svärfar på lite film mys ikväll, tycker inte om när folk sitter ensamna sådär. Har gjort blåbärs paj som vi ska ha till kaffet med vaniljvisp, ska bli gott.

Oden som valpen hette blev hämtad runt 17 tiden, men kommer imorgon bitti igen. Det gick så bra idag att dom undra om jag ville ha honom 2 dagar nästa vecka med :-) vilket jag såklart sa självklart till.

Har skickat mina converse nu så dom andra som dom lagt undan åt mig borde väl komma nästa vecka förmodar jag. Hoppas bara dom passar :-D annars blir det problem igen *s*

Nää nu ska jag förberedda fikat innan svärfar kommer. Jag hoppas ni haft en underbar kväll i allafall och får en fortsatt sådan.

GÖR NI NÅGOT KUL IKVÄLL?

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Patrik

nej! här har då inget kul hänt ikväll! det är bara alldeles för varmt överallt XD

2010-05-19 @ 23:21:38
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0