♥ Förebyggande inför kommande graviditet

Go kväll bitches :)

Hur har ni det? själv sitter jag och tittar på svenska hollywoodfruar, riktigt bra speciellt Maria. Gillar henne då hon är sig själv, så narturlig.

På vägen hem innan svängde jag förbi apoteket där jag köpte ren folsyre tabletter. Dessa är bra att ta en tid innan man blir gravid för att bland annat förebygga gomspalt hos fostret, riktigt bra med andra ord. Tidigare hade dom bara tabletter för dom som redan var gravida men hitta en ny sort  idag som jag såklart köpte, menar vad gör man inte  för sina framtida barn, man vill ju göra allt för dom.

Sambon står i duchen nu så jag ska väl fixa lite fika till oss, därefter ska jag ducha och sen blir det sängen för oss. Middagen var riktigt god, den hade jag lyckats kanon med sa älsklingen, vi somna som stockar båda två efteråt och sov i några timmar, hur skönt som helst.

Imorgon ska vi åka till hans föräldrar och sen en sväng till stan och kika lite.

Har ni en bra kväll?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0