♥ Första shaken avklarad

Godmorgon vänner!

Gud vad seg jag är idag av någon andledning. Nu är i allafall första shaken drucken och jag börjar väl bli något piggare, har varit uppe några timmar redan pga sambon.

Har även mailat till RMC inför vår provrörsbefuktning, får se hur det går nu då. Lite nervös är man då man har hört att det gör ont att plocka ut äggen osv *brr ryser* men vad gör man inte för att få ett barn om man verkligen vill det.

Så fort posten kommer så blir det att gå iväg och hämta 2 paket, ska bli spännande att få prova sakerna där i. Fler än jag som älskar att shoppa kläder&skor?

I juli månad ska jag köpa en ny laptop tänkte jag, en liten mini pc som är lätt att ta med sig när jag reser till skåne och sådär så jag tar gärna emot tips på bra datorer.


Ska ni göra något trevligt idag?

Kram


Kommentarer
Postat av: simone

Humm.. jag rekommenderar en HP, men ingen HP mini det har jag testat och den klarade knappt att ha uppe två internetfönster och den dog rätt fort.. så köp inte alltför liten bara :)

2010-05-26 @ 12:27:14
URL: http://fattybom.se
Postat av: Annica

Aha:) Ja då var det ju en annan sak:)Kram

2010-05-26 @ 13:57:31
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0