♥ Hemma från restaurangen

Nu är vi hemma igen från restaurang besöket.
Otroligt vad gott det var alltså, det kommer jag äta fler gånger. Kostade 139 kr och då får man en öl eller vin till men gick tydligen att byta mot en cider eller läsk med som vi gjorde för samma pris.

Själv sitter jag och tittar på Grey´s anatomy medans sambon vilar lite. Han är väl trött efter arbetsdagen.

Nu verkar allting klart med forever21, dock bestämde vi att dom skulle skicka ordern på nytt så får vi se om den kommer fram denna gång eller inte. Paketet hade återvänt till dom tydligen så något fel var det ju någonstans. Ska bli spännande att se om det kommer fram.

Detta blir nog sista inlägget för idag, men vi får se. Ska bara mysa med min älskling tänkte jag.

Följer ni läsare några serier på tv? vill veta om det finns fler serie nördar som mig :)

Kram på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0