♥ Here we go again

Godmorgon sötisar!

Nu är det dags för mig att ta tag i min vikt en gång för alla. Jag vägde mig idag och utgår ifrån den vikten, jag ska ner ytterligare 10 kg tänkte jag. Har precis druckit dagens första cambridge shake med smaken kakao/mint, den är godast av alla och man tröttnar aldrig.

Jag kommer ta en dag i taget, det är alltid bäst. Så som första mål har jag att klara av 5 kg på 2 veckor.

Tror ni jag klarar detta?

För övrigt idag ska jag städa av lite i vårt gästrum/barnkammare eftersom vi ska ha ett filmrum där tills vidare. Vi plocka bort en hel del grejor där igår och kommer bli mer idag. Vet någon vart man kan köpa snygga överdrag till soffor? tänkte att vi skulle ha ett sånt på soffan som vi ska ha där inne nämligen.

Jag fick även upp ett par somriga gardiner där inne igår, riktigt snyggt blev det faktiskt.

Annars ska jag strax klä på mig för att gå och hämta ut ett paket som sambon fått med högtalare eller vad det nu var. Eftersom jag är hemma så kan jag lika bra göra det, på köpet får jag ju motion :-) är väl kanske en halv mil fram&tillbaka så det är alltid något.

Hoppas jag får något paket idag i allafall *s* men det borde jag väl få.

Ska ni göra något kul idag då?

Kram på er


Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

För mig har det varit tenta plugg:p

2010-05-25 @ 14:29:12
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0