♥ Huvudvärken från helvetet

Nu har jag vilat i några timmar, var riktigt skönt men huvudvärken den består. Får nog ta en panodil eller något.

Just nu tittar jag på grey´s anatomy men är reklam i skrivande stund så jag passar på att skriva här.

Ikväll blir det att lägga sig i tid, Oden kommer ju imorgon bitti så jag måste upp 07.30 men det ska jag nog klara. Kl 11 imorgon ska jag till öronläkaren igen och då får vi se om det blir någon operation i höst för min del. Jag både hoppas och inte hoppas på det eftersom det gör FÖRBANNAT ont och jag önskar ingen sådan smärta, inte ens min värsta fiende.

Har ni gjort något kul ikväll?

Tips på bra laptopar tas fortfarande tacksamt emot.

Nej nu ska jag avsluta här men jag skriver kanske sen igen..

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0