♥ Jag är fan grymt duktig

Sitter här och dricker dagens 2:a shake som är lunchen, blir en till senare ikväll.
Än så länge har jag druckit 1½ liter vatten idag, ska bli lika mkt till.

Ja precis som rubriken känner jag mig grymt duktig idag. Det börja med att jag stack och hämta sambons paket och så fick jag motion, en halv mil blev det jag gick, känns gött i benen nu. När jag kom hem igen dammsög jag hela lägenheten, jag diskade, var upp på vinden med en massa saker och nu är även hundarna rastade så då slipper man tänka på det på några timmar i allafall.

På fredag är mitt projekt att göra sommarfint på balkongen, jag ska iväg och köpa massa blommor och sådär så det blir mysigt där ute. Har ju även vetrinären och läkaren för min del denna veckan så det är fullt upp ändå ju.

Nu tänkte jag vila ryggen en stund innan sambon kommer hem. Då ska vi väl fortsätta i gästrummet och pyssla så det blir klart någon gång.

Har varit kanon väder här hela dagen men nu kom det några skurar ute, får se om det består eller om solen skiner upp igen.

Dessutom kom mitt paket med mina klackar idag från bellme, tänkte hämta det men eftersom mamma skicka upp paketet från nelly med sakerna jag skrev om några inlägg nedanför som kommer imorgon så tar jag allt på en gång, så imorgon kommer jag visa upp 2 par high heels som jag köpt, klänning, shorts och en ny bh. Väntar dock på bubbelroom klänningen med samt mina skor från junkyard som jag bytte.

Blir en himla massa paket, rena julafton ju :-)


Önskar er en fortsatt bra dag.. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är!

Allt bra annars?

2010-05-25 @ 15:21:55
URL: http://conler.se
Postat av: S A N D R A

jätte söt blogg.

har du lust så lämna gärna en fråga på min frågestund, men bara om du vill. :)

2010-05-25 @ 17:26:31
URL: http://saziegirl.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Hoppas du haft en nice dag!

2010-05-25 @ 18:47:39
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: EMmelist

tack! :D pigg och alert idag då?

2010-05-26 @ 07:39:26
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0