♥ Jag vann verkligen 1000 kr hos

Godmiddag vänner

Har ni sovit gott? jag sov väl så bra som man kunde med fyra huliganer i sovrummet :-) men det gick rätt bra ändå faktiskt, fick i allafall sova till halv 10 idag.

När jag kika in till Johanna så såg jag att jag var en av vinnarna i en av hennes tävlingar som jag var med i för ett tag sedan. Riktigt kul när man vinner eller hur.
Det jag vann var en värdecheck på 1000 kr hos Memoriesforlife där har dom jätte snygga saker, dock väldigt dyrt men detta hjälper ju mkt. Den dag jag får barn ska jag göra en avgjutning där.

Jag trodde först hon skämta med mig, jag såg ju mitt namn där och tordes nästan inte klicka på det, men när jag gjorde det kom min blogg upp så jag var en av vinnarna ( var 3 st). Himla kul tycker jag. Det gjorde min dag :-)

För övrigt så händer inte mycket här idag. Jag har precis diskat och det blir väl en runda med hundarna innan man ska in i duschen. Sen tänkte jag fixa till mina naglar lite, blir så torr om händerna när det börjar bli varmt ute.

Hade dessutom en jätte trevlig dag&kväll hos svärföräldrarna igår. Så underbart att sitta ute och äta grillat, riktigt gott. Blev bjuden på lite vin och någon likör från spanien. Till kaffet blev det daimtårta med glass.

Har ni haft en bra helg?

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0