♥ Kärleksmys ikväll på en restaurang

God middag på er :)

Jag är ny duchad och till fixad och kaffet väntar på att drickas upp på balkongen där solen skiner så skönt.
Jag och min sambo har bestämt att vi ska ut och äta ikväll, en restaurang har börjat med plankstek så vi ska dit och prova denna ikväll och se hur den är, det är ju bara för gott med planka, håller ni inte med bloggläsare?

Vi har ju vår favorit restaurang nere i Malmö där vi ALLTID äter en eller fler gånger vid våra malmö besök. Dock åt jag inte där denna gång jag var nere eftersom jag var ensam utan sambon då. Finns nog INGET som slår denna resaturangen, har varit vår favorit i 8 år.

Idag har jag en kort svart kjol på mig, linnet från bubbelroom, och skorna med 12 cm klackar från skotrend samt bagen ifrån Jofama by kenza. Sminkningen går i mörkt idag, sån kallad sotning. Tyvärr hann jag inte ta bild på den innan kameran bestämde sig för att lägga av :-O jävla skit sak..

Vad ska ni kära läsare göra ikväll då? Tipsa gärna om bra filmer man kan se.






Kommentarer
Postat av: Linnea

Väldigt fin outfit ^^ älskar skorna!

2010-05-06 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0