♥ Kroppspeeling är så underbart

Godmiddag sunshines!

Jag vakna sent idag, eller jag vakna 7.45 först men som somna om lika snabbt igen och vakna runt 12 tiden, det var otroligt gött att få sova lite, därefter har jag varit ute med hunden, diskat och duchat och det var då jag gjorde en kroppspeeling på mig själv.

Det är en riktigt budget variant som man kan köpa i vilken affär som helst. Man vill ju vara fräch till sommaren och få bort alla döda hudceller från vintern och så, eller hur bloggläsare??

Den luktar super gott och min hud är såå len och mjuk nu och på köpet luktar man ju ljuvligt, sånt gillar vi :-P

Fick för mig att köpa den bara igår när jag och sambon ändå var iväg och så testa jag den idag. Tummen upp för den, kostar runt 50 lappen med. Nu ska jag norpa mina bryn och måla mina naglar tänkte jag.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt slutar sambon om 30 minuter och imorgon är man ju ledig så det blir massa gos då. Troligen åker vi ut till vår sommarstuga och fixar lite där med rabatten och såna saker, vill ju ha fint där tills den riktiga värmen kommer, vi trivs så bra där ute med.

Ikväll blir det väl att vi går hem till hans föräldrar, äter och dricker lite gott och kollar film ihop eller så. Älskar verkligen mina svärföräldrar, dom är helt underbara. Läser om så många som hatar sina osv men tro mig, hat kommer man INGENSTANS med.

Nu ska jag först ta lite kaffe och fika för mig själv och njuta av underbara vädret på balkongen.

Hoppas ni har en fin dag.

Pöss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0