♥ Lyxfällan nästa

Godkväll

Har ni gjort något kul idag? förmodar att dom flesta är lediga idag, men tyvärr är det vanlig dag imorgon igen.

Själv har jag faktiskt inte gjort så mycket, peela kroppen idag igen såklart, lovely. Annars har det varit ett ruskigt tråkigt väder här, vill ju ha sommar nu. Är ju snart juni med och då ska det väl vara varmt *s*

Sitter och väntar på att lyxfällan ska börja kl 21. Hade tänkt se Bella&Tyra show men eftersom Pissie ska vara med ikväll så skippar jag det, men lyxfällan är ju bra mycket bättre ändå.

Har fixat iordning lite kaffe och sådär till programmet. Ska bara ta det lugnt nu då jag har mensvärk, inte kul att vara kvinna ibland, haha.

BTW jag följer troligen inte med sambon till sthlm i helgen eftersom både hans syster och mamma ska med i bilen. Samt att jag inte kan lämna katterna 2 dagar själv, dom åker på lördag och kommer hem på måndag. Men då ska jag ha en spa helg för mig själv tänkte jag, det förtjänar jag.

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Nu ska djuren får kvällsmat.

Kram på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0