♥ Måndag morgon

Godmorgon vänner!

Nu har jag varit vaken i 1½ timme redan, riktigt segt om ni frågar mig men det funkar. Lägger nog mig en stund till så snart Oden kommer kl 8. Lovis är ju redan här, hon kom kl 7 så veckan kommer ju rulla på som bara den denna gång med, tiden går ruskigt snabbt när man har mycket att göra.

Fler än jag som är uppe nu?

Ser ut att bli kanon väder idag med, så jag ska väl vara ute en hel del med hundarna och förhoppningsvis hämta lite paket med som kommer idag, hoppas det i allafall.

Sitter och dricker kaffe och funderar på vad man kan fördriva tiden med. Har ni några förslag?

*Kram*




Kommentarer
Postat av: Millan

Tittar förbi o önskar dig en bra måndag. Tackar även för ditt inlägg som jag fick av dig på bloggen =D

Välkommen åter (å jag har lagt in din blogg i favvisar)



Kramen

Millan

2010-05-24 @ 09:12:00
URL: http://millan69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0