♥ Min gamla studentklänning

När jag var nere i Malmö och hälsa på min mamma så hitta jag min klänning som jag tog studenten i. Trodde den var slängd men mamma hade sparat den, så gullig hon är. Denna klänningen har jag inte sett på snart 8 år :-O tänkt att det blir 8 ÅR i juni som jag tog studenten, känns inte alls som så länge sedan. Dessutom är det min äldsta klänning någonsin, har nog aldrig behållt någon klänning så lång tid men denna kommer jag behålla, ett underbart minne som jag bar på ett av mina livs lyckligaste dagar.

Tog bild på den men tyvärr lite skrynklig då jag tvättat den men visst är den fin. Är en spetsklänning. Helt underbar är den, tror och hoppas jag kommer bära den i sommar med, är ju så snyggt till en solbränna.

Gör ni något kul idag? själv blir jag ensam hemma lite ikväll för efter sambon slutat vid 18 ska han på after work men det är lugnt, jag får lite besök runt 18.30 så det spelar ingen roll ändå.

Nu är det kaffe dags här i allafall, har druckit ovanligt lite kaffe idag mot vad jag brukar.

*Kram*





Kommentarer
Postat av: sabina

den ser fin ut =)

2010-05-06 @ 16:22:46
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Emmelist

nej verkligen inte kul :( tur att folk tycker synd om mig...då känns allt bättre :P haha

2010-05-06 @ 16:47:39
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emma

den va fin: jag letar för fullt efter någon nu eftersom jag tar studenten i juni^^

2010-05-06 @ 17:10:33
URL: http://emmajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0