♥ Mina nya converse kom igår

God eftermiddag vänner :-)

Har ni sovit gott? jag har sovit otroligt bra.

Såg att jag inte blogga alls igår och det var för det var körigt och stressigt hela dagen. Jag skulle vara på djursjukhuset vid halv 11 och bussen var försenad så jag kom inte in förrän halv 12, och kl tolv skulle Dickas och Vega komma, så ni kan ju förstå min stress där. Djursjukhuset ligger på andra sidan stan än där jag bor så det är en bra bit, men otroligt nog hann jag, kom 5 min försent men det var ingen skada skedd.

Lovis åkte ju hem igår kväll men nu är det Dickas och Vega här en vecka istället :-) 3 hundar nu i helgen och 4 under kommande vecka, dygnet runt, det blir nog inte så mycket bloggande då :-P

Sen igår fick jag besök av en kompis, vi satt och fika och bara snacka skit om allt möjligt.

Mina nya converse från junkyard kom ju igår, dom jag bytte. Istället för svarta och vita så tog jag denna gång rosa och vita istället. Mina förra var i storlek 40 men dessa är 38 och passa perfekt. Att storlek 40 var för stora är för deras storlekar är baserat på karlar för annars brukar 40 funka och 38 är för små *s*.

Vad ska ni göra för kul i helgen?

Själv ska jag snart till systemet och köpa lite vin och sådär och sen ikväll ska jag till en tjejkompis och snacka skit och dricka lite vin med henne och bara umgås. Sambon ska på inflyttningsfest hos en arbetskamrat så vi får fullt upp på vars ett håll ikväll.

Kommer blogga mer sen och även lägga upp kvällens outfit..

Kram så länge





Kommentarer
Postat av: Emma

fina skor :)

2010-05-30 @ 19:25:19
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0