♥ På topp humör idag

Godmorgon bitch *L*

Har ni sovit gott? själv la jag mig i skaplig tid igår, blev runt halv 1 i natt som jag kröp ner till sambon. Var riktigt skönt att få sova lite mer. Gick sen upp vid halv 9 i morse och när jag skulle ut med hundarna så var hissen avstängd. Fatta vad jag blev sur, min hund kan inte gå i trappen så henne fick jag bära ner från 7:e våningen, jäkligt drygt om ni frågar mig, likaså upp fick jag bära henne.

Menar kan dom inte fixa sånt på kvällarna än på dagarna eller, jäkla nötter :-D

Idag är det lika underbart väder här hemma, känns så skönt att sommaren är på gång. Har ni några planer för sommaren? själv blir det lugnt här, sambon tog inte ut någon semester denna sommar för han sparar dom veckorna tills vi ska åka till thailand, riktigt smart. Men jag ska väl ner till skåne och en och annan tur till köpenhamn och GBG blir det säkert.

I eftermiddag ska jag till läkaren, hoppas det går bra. Då får vi även veta om det blir en 7 timmars operation på andra örat med, blir troligen senare i höst i såfall pga sommaren och så nu i såfall.

Nu ska jag dricka kaffe och föreberedda mina tradera auktioner tänkte jag, har ju en del jag ska sälja där som jag inte vill ha.

Kram på er så länge

Kommentarer
Postat av: Emma

i sommar ska jag jobba mest.. tyvärr.. har tre veckor semester i början av sommaren och då ska jag bara umgås med sambon som sen flyttar till Kiruna :(

2010-05-06 @ 11:19:23
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Emmelist

härligt att vara på topphumör! :D

2010-05-06 @ 12:19:53
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0