♥ Pigg och glad

Godmorgon vänner!

Har ni haft en bra helg? Min helg har varit toppen faktiskt.
Sambon var på inflyttningsfest igår kväll och kom hem runt halv 3 i natt, jag var och träffa en kompis som jag satt hemma hos och snacka och drack lite, jag var hemma kl 2 i natt. Att vi inte gick ut var för hon har en son som för övrigt var ur söt :-)

När jag först kom blev han glad trots att vi aldrig träffats och ropade glatt HEJ till mig *s* därefter när Martina som kompisen heter skulle bjuda på kaffe så kom han och la en kanelbulle i min hand och sa att jag fick den, sötunge.

Min kväll var riktigt lyckad tycker jag, det var trevligt och kul framför allt att träffa Martina och hennes son. Hon är ny i stan och har inga vänner här så det var kul för henne med.

Dessutom hade hon 3 underbart söta katter. Fastna speciellt för en av dom och det är den ljusa på bilderna ni kan se sedan. Kolla in hur den andra sover, ser roligt ut.

På bilderna är vi lite påverkade av alkohol :-) såklart sov hennes son sen flera timmar då så han såg inte det att vi drack. Men det var jäkligt trevligt och det lär vi göra om.

Skrev aldrig mer igår för det blev stressat. Jag fick åka med sambons pappa till Martina eftersom han ändå skulle köra sambon så. Sola dessutom 20 minuter igår, riktigt skönt och inget jag gör ofta dock, vill ju inte ha cancer som en annan verkar eftersträva ;-)

Nu ska jag göra mig klar så det bara är att gå till svärföräldrarna sedan. Ska ju till dom och hämta lite saker, fika och sådär.

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Förstår jag!

Underbart här även fast det just nu regnar ..

2010-05-30 @ 14:54:20
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0