♥ Pust när får jag vila?

Godmiddag på er!

Allt väl med er i solen? här är det bara bra. Har precis tvättat klart och även diskat så jag ska bädda rent sängen och sen ska jag börja med maten eftersom sambon slutar 16 idag. Innan dess var jag till vetrinären med hunden och fick lite mer mediciner för hennes allergi nu när sommaren närmar sig, därefter handla jag och skicka iväg ett paket. Så idag känner man sig duktig med, tycker jag har hunnit med en hel del faktiskt.

Till middag blir det potatis, lax med romsås och grönsaker, riktigt smarrigt eller hur? :) viktigt att äta nyttigt om man vill gå ner i vikt, och nu syftar jag på en annan "stor" bloggerska som äter skräpmat nästan dagligen men vill gå ner i vikt, trots att hon är rätt smal redan, märkligt hur människor resonerar.

Efter maten blir det att ta tag i disken och sen ska jag slappa resten av kvällen för det är jag faktiskt värd, eller vad säger ni bloggläsare?

Att jag är helt slut beror ju på att jag får spinga upp och ner från 7:e våningen :-( bra med motion men förbannad jobbigt med en hund i famnen med (hon vägrar gå i trappor) lat? javisst faktiskt och en massa matkassa och tvätt på det, ja ni hör ju hur det låter.

Hissen sätts igång om en timme så innan dess går jag inte utanför dörren :-D

Nej nu måste jag sätta igång här, ha en fortsatt bra dag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag är ruskigt osäker på jeansen. igår var jag så kär i dom...men nu tror jag nästan jag vill lämna igen dom :P



dessa i landsproblem va!? :D

2010-05-10 @ 16:33:47
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0