♥ Så synd om min snutta

Har ni haft en bra helg? min helg har varit bra, väldigt lugn och skön faktiskt. Har ju bara städat och tagit hand om min älskade vovve.

Som ni vet skrev jag att hon var allergisk mot en massa grejer som är OMÖJLIGT att undvika, typ som gräs, träd och allt vad det heter där ute. Detta fick hon medicin mot (allergi tabletter) som även människor kan ta, detta hjälpte och jag fick 100 tabletter utskrivna då som jag kan hämta 4 ggr. Men nu efter 2:a gången hos denna vetrinären så fick jag dåliga vibbar, allt såg ut som en enda röra, papper på golv, inte ordning på saker alls eller något och det är ju skumt att han inte kan ge något bättre till min snutta.

Nu har hennes ena tass blivit helt förstörd, hon biter (förmodligen kliar det) mellan trampdynorna, så nu har hon stora köttsår där och det varar sig :-( hon har så ont att hon VÄGRAR gå ut och det gör så ont i hela mig att se henne såhär.

Så imorgon ska jag ringa ett djursjukhus som sambons syster rekomendera, hon känner en där som är jätte bra. Sambons syster utbildar sig till vetrinär i Uppsala så jag litar på henne. Så får hoppas det reder sig nu en gång för alla för min snutta.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Förmodligen kommer mina kläder från nelly imorgon som jag visa i ett par inlägg längre ner. Ser fram emot att få prova det. Har ju även köpt ett par klackar från bellme som borde komma imorgon med samt en klänning från bubbelroom som kommer på tisdag tror jag.

Blir lätt att man klickar hem en massa när man ser något snyggt på nätet, håller ni inte med mig?

Nu ska jag dricka kaffe och vid 21 blir det film, sen ska man sova för Lovis kommer imorgon kl 7 trots allt.

Varm kram på er


Kommentarer
Postat av: Emmelist

härligt. alltid skönt att ha en älskling att komma hem till :D jag trivs verkligen som sambo ja :D även om han är rätt jävlig :P



fan nio år alltså. inte illa :D



pysslar du med ikväll då?

2010-05-23 @ 20:00:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

egentligen skulle jag köra yoga eller ta en powerwalk...men det blev sängen och en massa glass och godis istället. haha. typiskt mig :D

2010-05-23 @ 20:23:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vad kör du när du vill gå ner i vikt då+

2010-05-23 @ 21:01:38
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0