♥ Sängen ropar på mig, hör ni

Nää nu mina vänner kallar sängen, hör ni oxå det?? =) Tessan kom och sov i mig nu.

Har varit en lång dag och jag ska upp tidigt imorgon bitti så det är lika bra att krypa ner. Har en massa att göra imorgon ju, bla ringa djursjukhuset åt min vovve.

Jag hoppas er helg varit bra, min var helt okej. Har inget att klaga över i allafall.

Känner att jag börjar få rejält ont i magen, ägglossningen är på gång och för en gångs skull missar vi inte det :) dom senaste månaderna har vi missat den ju, pga han var borta ena gången och sen var jag iväg vid nästa. Perfekt tajming eller hur *s*.

Vad händer under kommande vecka? ska ni jobba/plugga eller är ni rent av lediga?

Sovgott på er sötnosar..

Kram :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0