♥ Sjukhuset och lunch med en kompis

Go kväll på er!

Har ni haft en bra dag? min dag har varit kanon. Börja med att jag gick upp kl 7 i morse eftersom Oden skulle komma vid 8 tiden vilket han med gjorde, precis i tid. Därefter tog jag en efterlängtad och varm duch medans kaffet kokades i köket, helt underbart att känna den doften på morgonen sådär tycker jag.

Runt 10 tiden gick jag hemifrån eftersom jag skulle vara hos läkaren vid 11. Allt gick jätte bra där och jag fick beröm för hur bra jag sköter mina öron trots att jag inte får vara i och pilla med tops, känns kul ju. Dessutom fick jag även veta att det kommer bli en operation om några månader igen, dock på vänster öra denna gången men minst lika stor som sist ( 8 tim ) men det ska väl gå bra.

Efter sjukhus besöket så bestämde jag träff med en killkompis och vi gick åt lunch tillsammans och satt ute och snacka i det härliga vädret. Därefter körde han mig hem trots att jag sa att han inte behövde då han skulle tillbaka till jobb, men han ville göra det, jätte snällt.

Sen dess jag kom hem har jag bara tagit det lugnt eftersom jag har haft en jäkla huvudvärk på eftermiddagen igen, men det är över nu.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Bara för att svara på några kommentarer här så VET jag att man inte kan sätta sig främst när man får barn, vad tror du egentligen? Jag sätter mina djur förre mig själv till och med. Att jag ska passa på att shoppa nu innan jag får barn behövs inte för jag kommer ha råd med det sen oxå, man har ju flera inkomster liksom+sambon har en inkomst med, så alla mina pengar lär inte gå åt till framtida barn så och även om det vore så, så unnar man sig något ibland ändå.

Att jag sen har breda fötter är ju inte direkt mitt fel heller, hellre det än små bebisfötter som inte syns typ sen får ju varje människa tycka vad fan dom vill, jag skiter i vilket liksom.
------------------------------------------------------------------------------

En rolig sak jag såg innan var min hund i kattlådan :-O haha.
Hon brukar faktiskt gå i den ibland, det är självlärt såklart, för jag går ju ut med henne var 4:e timme oavsett ändå så, annars är det djurplågeri anser jag. Men det ser så kul ut när hon är där.

Dagens dresscode bestod av jeans och den toppen/klänningen jag visa igår ifrån nelly och en tunn jeans jacka över och mina gladiator skor med nitar, riktigt snyggt.
Fick många avundsjuka blickar ;-)

Nu ska jag och sambon köpa pizza och gå ut med vovvarna, sen blir det filmtajm här hemma.

Hoppas ni får en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0