♥ Söt webcam från Kina

När våra vänner var här på besök i söndags hade dom en massa presenter med sig ifrån Kina. Eftersom jag har bråttom iväg nu så lägger jag bara upp 2 av sakerna, men vi fick 3 D spel och allt möjligt utöver detta.

En färgglad sjal för kyliga sommarkvällar, riktigt skön och mysig är den och känns som siden. Glittrar mycket gör den med, sånt gillas :)

Den rosa söta "kameran" är en webcam, riktigt gullig eller hur? dom har massa sådana små söta saker där borta.
Har dock inte testat den än men det kommer väl det med när jag har mer tid.

Nu ska jag iväg och möta sambon, vi ska till hans föräldrar och sen ska vi åka och handla lite och såna saker, så jag skriver väl senare ikväll kanske.

Hoppas ni haft en bra dag :)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0