♥ Underbara väder

God morgon sunshines!

Sovit gott hoppas jag? sov jätte gott jag med, somna dock rätt sent som vanligt men vädret gör mig på topp humör =) och det kan INGEN rubba.

Vid 23 tiden igår kväll var jag och älsklingen och hämta våra vänner från tåget, dom hade ju varit i Kina sen 18 april och hälsat på. Dom hade haft det riktigt trevligt och kul. Skönt att slippa behöva tänka på deras hus nu då :) haha

Jag och älsk pratar med om att ta en resa snart. Typ till Thailand eller något, men vi får se hur han gör med sitt jobb, är ju liksom inte bara att dra iväg tyvärr för hans del. Eller har ni tips på vart man kan åka? Utom USA för ditt vill inte han och jag ska resa dit med en killkompis senare i år.

Har ni lika underbart väder som vi idag? själv blir det en duch här och sen ska jag ut i skogen med hundarna, dom älskar att springa runt och leka och busa där ju.

Jag hoppas ni får en bra dag, för det ska jag ha :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0