♥ Uppe tidigt men ska sova igen

Godmorgon sunshines!

Sovit gott hoppas jag? för det har jag, somna som en stock men alltid lika svårt när sambon ligger och pillar jämt alltså, ibland får man verkligen ryta till och be han låta en vara, blir så jävla lack alltså. Sover jag så sover jag, så jäkla enkelt är det bara.

Lovis kommer förresten inte denna veckan eftersom husse kom hem redan idag, men det funkar ju det med. Då blir det ju rätt lugnt här hemma denna vecka. Så hennes matte kom förbi igår och gav mig 500 för veckan jag hade haft henne, sånt uppskattas ju alltid.

Imorgon fyller min svärfar år, undra vad man ska hitta på för något åt honom, sånt är alltid lika svårt tycker jag. Men det blir väl ett besök imorgon kväll och fira lite i allafall.

Den 28:e kommer ju Dickas och Vega hit med, dom jag visa bild på igår. Ska passa dom en vecka då medans ägarna ska till spanien. Då får jag 550 kr per hund för den veckan, inte illa va :-) snabba pengar om inget annat.
Så vem har sagt att man behöver en blogg för att tjäna pengar, haha skämt åt sidor. Men jag tjänar väl hellre pengar på ett vettigt sätt än att göra bort mig i en blogg.

Funderar faktiskt på om jag ska gå och sova ett par timmar till. Gick upp baraför att gå ut med hunden när sambon stack så jag slapp tänka på det under några timmar.

Idag ska jag i allafall tvätta, så det blir en jäkla massa motion eftersom hissen kommer vara avstängd mellan 7-16 idag, så nu förbannar man sig själv för man bor näst högst upp, men alla behöver vi motion.

Vad händer för er kära läsare idag?

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0