♥ Vi har blivit med platt tv

Hoppas ni har det gött såhär på kvällskvisten?? det har jag och är fortfarande otroligt glad.
Nästa helg ska jag och sambon till sthlm och hämta vår tv som vi köpt, vet ni vilken? En 55 tum platt tv, så otroligt skönt det ska bli med en sådan. Sen ska vi svänga förbi med lite möbler till sambons syster i Uppsala på vägen med, så det passa ju utmärkt.

Tvn är likadan som den på bilden, visst är den snygg?

Nu har jag i allafall haft besök och gör väl inte så mkt nu, kanske dags att ta en sväng med hundarna igen, tror nog den ena behöver det då hon inte gjorde nåt på förra rundan.

Har ni några braiga tips på vad jag kan göra dem andra timmarna jag ska vara ensam?

Något uttråkad är man kanske, haha men samtidigt skönt med lite egen tid, det behöver alla oavsett om man är sambo eller inte, punkt slut.

Kanske skriver sen. Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0