♥ En ny människa

Godkväll mina vänner!

Har er helg börjat? Min börjar om ett par timmar när min sötnos kommer hem. Han räknade med att vara hemma till 20.

Denna dagen har jag i stort sett sovit bort, inte bra. Faktum är att det är riktigt illa. Jag vakna halv 7 i morse för Lovis skulle komma, jag gick aldrig och la mig igen. Vid 12 tiden vart jag så trött att jag skulle vila lite, vaknade 15.30 och trodde det var MORGON när jag vaknade, det kändes inte bra och jag kände mig verkligen kass.

Men jag tog tag i disken och gjorde rent till katterna, tog sen en välbehövlig duch och la på lite makeup och tada jag är som en ny människa och mår hur bra som helst :-) tänk vad en duch kan göra egentligen.

Nu ser jag fram emot helgen med min underbara man. Lovis sover här i helgen också :) dom var här och plinga på när jag sov, ringt och sms:at som tokar också så man kan ju undra hur hårt jag sov egentligen *s* men det löste sig. Är bara kul för Engla med sällskap.

Tänkte att jag skulle ta hundarna och gå ut en sväng, det kan behövas.

Hm undra hur jag såg ut innan om jag ser ut såhär nu efter en duch och lite smink :) det tror jag ingen vill veta.

Kramar till er underbara människor där ute




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0