♥ Grattis syrran+bilder

Godmorgon Sverige!!

Har ni sovit gott? Jag sov hur bra som helst när vi väl somnade. Vi la oss innan 23 igår kväll, och det hör inte till vanligheterna för mig :-) innan jag träffa Christian kunde jag sitta uppe till 00.00-02.00 innan jag la mig även på vardagarna, men tro inte jag sov hela dagen för det, för det gjorde jag inte.

Idag fyller min älskade stora syster hela 36 år gamal. Dagen till ära så lägger jag in en bild på henne som Christian tog när hon sjöng karoke på en krog i Malmö senast vi var där. Hon tycker det är pinsamt men detta får hon finna sig i *s* håller ni inte med? För övrigt så sjunger hon otroligt bra.

Min älskade store bror fyller ju år på fredag =) det är alltså bara en dag mellan dom.

Passar på att lägga in en bild på vår fina "prydnaskatt" :-D visst är hon fin. Även denna tog Christian <3 mitt underbara hjärta.

Den 15:e fick jag ett sms utav honom som riktigt värmde. Han skrev att han älskar mig och djuren av hela sitt hjärta och att han aldrig känt såhär för någon innan. Det har inte jga heller om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag ta kaffe och Lovis kommer väl snart också..

Kram på er så länge






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0